TEL: 0231 / 583230  Email: dasbotosani@yahoo.com

Anunt depunere documente pe perioada situatiei de urgenta

on .

                                                     

  ANUNT 

depunere documente pe perioada situatie de urgenta

 

  • Cererile privind acordarea beneficiilor de asistență socială (ajutor social, alocație pentru susținerea familiei, alocația de stat, indemnizația/stimulentul pentru creșterea familiei)
  • Cererile pentru reevaluarea copiilor și persoanelor adulte de către Comisia de expertiză

precum și toate informațiile necesare privind documentele ce trebuiesc anexate acestora se găsesc pe pagina web dasbotosani.ro la sectiunea Informații - formulare tipizate/ Beneficii.

 

Documentele pot fi transmise în format electronic pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., prin poștă sau pot fi depuse în plic închis la sediul instituției.

Indiferent de modul de transmitere acestea vor fi înregistrate  la Registratura instituției, urmând ca numărul de înregistrare și termenul de soluționare să fie comunicat la datele de contact pe care aveți obligația să le furnizați indiferent de modul de depunere a solicitării (email, adresa poștală, număr de telefon)

Arhiva - anunțuri de interes public

Date de contact

Adresa:
Strada Săvenilor nr. 12, localitatea Botoșani,
județ Botoșani, cod poștal 710246

Telefon: 0231 583 230  

Email: dasbotosani@yahoo.com

Harta

Program de lucru

Luni - Joi : 8:00 - 16:30

Vineri : 8:00 - 14:00